22 september

Onsdag
Tvättar kläderTvättat kläderTvättat kläder

Ja idag var det onsdag. Har inte hänt så mycket idag, har tvättat lite mer kläder, ätit chockladpuddig :* och nu sitter jag vid min dator och dricker vatten och gör inge speciellt.
JO försöker att inte få mig själv att gå iväg och köpa coca-cola, är helt beroende av det, det är så jävla gott. Undrar på att man har lagt på sig lite. Men det är inte lätt när man har en älskling som är galen i cola också, han vill att man går iväg och köper.

Har storlek 38 på byxor igen, Fan också! måste få ner mig i 36 igen så jag kan använda min svarta jeanse.
Imorgon torsdagen den 23 så ska jag först till arbetsförmedlningen och därefter ska man vänta tills man ska till stockholm för jobb intervju på Café Entré i NK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0