25 september

LÖRDAG


Min brorsa Marcus, Jag själv i mitten under min studentdag och sist på bilden min underbara pappa Krister!

Idag var det lördag dårå. Ute är det grått och blåsigt väder men bladen har börjat få färg, vilket jag gillar.
Vaknade väll runt 13 eller nått och stack sedan ner och fixade två rostade mackor med bredbar leverpastej, MUMS! Till det drack jag juice! visst är jag duktig, men ska nog ta min cola som står inne i kylskåpet nu.

Har inge speciellt planerat idag, hade hoppats på att min pappa kunde komma förbi en sväng och säga hej så man fick krama om honom, men han och hans blivande sambo var tydligen väldigt upptagna i helgen.
TRÅK!

Får se om jag lägger in fler inlägg idag om det händer någe mer.
Måste ju fylla ut denna blogg, eller hur? :D peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0